Proč si zvolit Blue Print?

 

210158-Banner Home Page 749x361Společnost Blue Print vznikla v roce 1983 jako součást Mazda Cars Ltd a v pozdějších letech fungovala jako Automotive distributors LTD s dosažením působivých výsledků prodeje produktů Blue Print v hodnotě více než 80 milionů EUR.

Za téměř tři desetiletí zkušeností se Blue Print se stal synonymem pro komplexní nabídku náhradních dílů nejvyšší kvality až po japonské a korejské automobily. V červnu 2008 se obrátil na svém programu náhradních dílů na americká auta s cílem stát se jediničkou z dodavatelů na trhu aftermarketového zboží.

V lednu 2011 se Blue Print stala součástí skupiny BILSTEIN.

V současné době, Blue Print pokračuje v tradici inovací tím, že nabízí na trhu komplexních služeb, mimo jiné, díky nejrychlejší zavedených novinek – často na podnět zákazníků, široký sortiment náhradních dílů . Vyvíjí je díky zákazníkům, kteří jim poskytují cenné tipy, takže každý den jsou schopni zvýšit úroveň služeb. Jejich pokročilé marketingová řešení, diagnostické nástroje, kombinované s náhradními díly špičkové kvality tvoří jedinečnou kombinaci, což jim umožňuje pracovat s partnery z celého světa.

A víte proč mají i některé jejich filtry modrý papír?…..

.Modré barvivo obsažené v papírových filtrech Blue Print je ve skutečnosti speciální přísada pohlcující nadbytečnou vzdušnou vlhkost.

Příspěvek byl publikován v rubrice Aktuality a jeho autorem je admin. Můžete si jeho odkaz uložit mezi své oblíbené záložky nebo ho sdílet s přáteli.